ძօƙհἶ ჩმɾօօղἶ


امشب مث همیشه دلم گرفته.....اوووووووف...
چه روزای بدی دارم...


نظرات شما عزیزان:

̲̅є̲̅я̲̅ƒ̲̅α̲̅η
ساعت17:50---17 شهريور 1394
عهههههههههههههههه این عکس نوشته هرو نداشتم ، میدونی نمیدونم یادت باشه یا نه ی وب داشتم دیوثا فیلترش کردن همه عکسام پرید اینو دیدم کلی خر کیف شدم الان نچ نچ 100 تا عکس با هزارتا بدبختی درست کرده بودم

·•●fυηηу fαηѕ●•·
ساعت15:23---30 بهمن 1393


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:23---29 آبان 1393
.
وقتـــــــی کســـی تو را . . .
عاشقانـــــــه . . .
دوســــت دارد . . .
شیوه ی بیــان اســــــم تـو . . .
در صدای او متفاوت است !
و تــــو . . .
مـــــــی دانـــــــی که نامت . . .
در لبهـای او ایـــمــــــن است . . . !


مینا
ساعت13:21---22 آبان 1393
روزهاست

من و فراموشی

سَرِ "تو"

جنــگ داریم


شهریـــــــــار
ساعت9:03---22 آبان 1393
09114104313

هلیا
ساعت8:00---22 آبان 1393
سلام وب خوبی داری موفق باشید

کتایون
ساعت7:17---22 آبان 1393
.
با تو بوده ام ، همیشه و در همه جا
با تو نفس کشیده ام ، با چشمان تو دیده ام
مرا از تو گریزی نیست
چنانکه جسم را از روح و زمین را از آسمان و درخت را از آفتاب
تو دلیل من برای حیات بودی و هستی
و چنان با این دلیل زیسته ام که باور کرده ام
علت بودن من تو هستی
پاسخ من به آغاز و پایان زندگی این است
« همیشه با تو »


کتایون
ساعت7:17---22 آبان 1393
.
هر شعر
گریز از یک گناه بود
هر فریاد
گریز از یک درد
و هر عشق
گریز از یک تنهایی عمیق
افسوس که تو
هیچ گریزگاهی نداشتی…!
.


کتایون
ساعت7:16---22 آبان 1393
خیال بوسه ای که اینجا
جا گذاشتی اش ،
بر لبانم سنگینی می کند …
به خاک می افتم در مقابلت
فکر می کنی چیز دیگری هم
برای باختن دارم هنوز ؟.
.
.
هه


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت20:53---21 آبان 1393
يـک روز بـاسـتـان شـنــاس خـبــره اي

اسـکـلـتــم را پيــدا خـواهــد کــرد و بـه دسـتـيـارش خـواهـد گـفــت:

مرديســت کـه

ســال هــا پــس از مــرگـش عــاشق مــانـده اســتــــ….!!


رز
ساعت14:35---21 آبان 1393
گاهی وقتا باید کم باشی تا کمبودت احساس شه
نکه اینقـــــد نباشی تا نبــودت عـــادت شه


erfan
ساعت14:24---21 آبان 1393
تنهایی

مثل باران پاییزی

وسوسه ی قدم زدن است در خیابان ... ؛



که می‌روی ...

و باز می‌‌گردی ...



و تازه می‌فهمی ؛

خیس شده‌ای ...

تا مغز استخوان هات !


erfan
ساعت14:22---21 آبان 1393
نامه هايم که چراغ قلبت را روشن نکرد !
امشب تمامشان را بسوزان شايد بتواني تنهايي ات را ببيني


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت20:19---20 آبان 1393
به بعضیام باس گفت●●ﺑـِﺒﻴﻦ؟●●

ﺟــــﺎﺕ ﻛــــــﻪِ ﺧﺎﻟـــــﻰ ﻧﻴﺲ ﻫﻴــــﭻ●●●!

●●ﺳــَــﺮِ ﺟـــــﺎﺗَﻢ ﺩَﻋــــﻮﺍﺱ●●!!


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت19:27---20 آبان 1393
سلام هستی جون
چطوری گلم؟
ممنونم که بهم سرزدی
و ممنونم بابت کامنتهای قشنگت
لینکت میکنم
خوشحال میشم تو هم لینکم کنی


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت19:26---20 آبان 1393
ه سلامتی پدری که در کهنسالی با اینهمه درد و بیماری ، وقتی می بینه هیچکس دردشو باور نداره ، با خودش میگه ” حتمأ ” من خوبم ” و سعی میکنه با کمر خمیده و پای لنگش ادای آدمای سالمو در بیاره .
قدرشونو بدونیم تا وقتی هستند . زمان خیلی زود ” دیر ” میشه !!!


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت19:26---20 آبان 1393
چقدر پیر شده ای مادر
اما لبخندت مثل همیشه است ، بخند که خنده های تو قشنگ است . . .


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت19:25---20 آبان 1393
در خانه باز شد ، کودک شادمان به سمت در دوید ، مرد باز هم دست خالی به خانه آمده بود . کودک نگاهی به چشمان شرمسار پدر انداخت . سپس دستان پدر را گرفت تا دیگر خالی نباشد . . .
به سلامتی اون بابایی که نمیخواد شرمنده خونوادش بشه
به سلامتی اون بچه ای که نمیخواد شرمندگی پدرشو ببینه . . .


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت19:25---20 آبان 1393
ادعای عشق می کنیم
و فراموش کرده ایم
رنگ چشمان مادرمان را !


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:00---20 آبان 1393
.
افتاده آن گوشه
گوشی همراهی که میتوانست
دل آویزترین شعر جهان را
"دوستت دارم” را
به گوش و چشم محبوب برساند
قصه دو سو دارد:
یک انتهای تلخ
یک انتهای شیرین
یکی آنکه دیگر نیست یا نبوده از ابتدا !
یکی آنکه دیگر به گوشی تلفن احتیاج نیست… در گوش هم میخوانند…!


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت18:59---20 آبان 1393
حال من خوب است اما عالی می شوم
وقتی که تو با نگرانی در آغوشم می گیری و می گویی :
نه عزیز من ، تو خوب نیستی …
.


DUYĞU
ساعت18:26---20 آبان 1393
مجنون همیشه مَرد نیست
گاهی مجنون دخترکی تنهاست
که زمانی لیلی کسی بود ...


DUYĞU
ساعت18:26---20 آبان 1393
اگر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ می گوید!
حقیقت را کسی می گوید که برای تو زندگی می کند


DUYĞU
ساعت18:25---20 آبان 1393

ای دوست بیا با تو شبی خوش باشم

بر دیده قدم نه که کمی خوش باشم

ای دوست ندیدی همه بی تابی من

یک نظر رخ بنمایان که دمی خوش باشم

هیچ پرسیدی از این عاشق دیوانه مست

قدحی می بده از لعل لبت تا که مگر هش باشم

جرعه ای از لب نوشین تو ما راکافی است

تاابد مست از آن ساغر میخوش باشم.


DUYĞU
ساعت18:25---20 آبان 1393
چـه قـصـه ی تـلـخـیـسـت
مــُــرده هـایـمـان را
بـه یـاد مـیـسـپـاریـم و
زنــــــده هــایـمـــان را بـه خـاک ...


DUYĞU
ساعت18:24---20 آبان 1393
بخشش آن نیست که چیزی به من بدهی که من از تو بیشتر به آن نیاز دارم
بلکه آن است که چیزی را به من ببخش که خودت بیشتر از من به آن احتیاج داری.


DUYĞU
ساعت18:24---20 آبان 1393

روزی میرسه که

میگی دارم میمیرم

و من میگم

مزاحمت نمیشم ؛ راحت باش ...

به تلافی روزهایی که هزار بار مــُردم و بیخیالم بودی ...


محمد
ساعت17:28---20 آبان 1393
سلام وبتون قشنگه ... وقت کردین به وبه منم بسرین .... با تبادل لینک موافق بودین خبر بدین

¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت22:37---18 آبان 1393
میدونی بزرگترین درد دنیا چیه ؟
اونی که تا دیروز دردمون درد هات بوده
اگه تنها بمونه درد میکشه
اون یه نفر ” مادره ”
تو رو خدا مواظبش باشین . . .
like


Áäžáм
ساعت17:35---18 آبان 1393
تماҐ حسرتم این است زل زבن شبـ פ روز بہ اسم مخاطبـﮯ ڪَہ میگفتـ بہ تـפ عاבت ڪَرבہ اҐ...



خدآیآ میبینـﮯ چہ ڪَردҐ،حماقت بوב یاבבاشت ڪَرבטּ شماره اشـ ،حماقتـﮯ ڪَہ مَرآ ذره ذره میسوزاند امآ خُدا



تو بہ دلـ نگیر تآوانمـ رآ پس میدهمـ ....



میـבانمـ عاבت ڪَرבنش همـ بہ مـטּ בروغ بوב همچوטּ حرف های ڪَشڪَش..


ム尺ムㄎん
ساعت16:34---18 آبان 1393



کنارم بخواب و به دورم بتابو
از این لب بنوشو چو تشنه که آبو

گل آتشی تو حرارت منم من
که دیوانه ی بی قرارت منم من

خدا دوست دارد لبی که ببوسد
نه آن لب که از ترس دوزخ بپوسد

خدا دوست دارد من و تو بخندیم
نه در جاهلیت بپوسیم بگندیم

بخواب آرام پیش من
لبت را بر لبم بگذار
مرا لمسم کن و دل را
به این عاشق ترین بسپار

بخواب آرام پیش من
منی که بی تو میمیرم
لبت را بر لبم بگذار
که جان تازه میگیرم


خدا دوست دارد لبی که ببوسد
نه آن لب که از ترس دوزخ بپوسد

خدا دوست دارد من و تو بخندیم
نه در جاهلیت بپوسیم بگندیم



ム尺ムㄎん
ساعت16:24---18 آبان 1393
شبی می ایند...خسته از همه جا....پناهشان می شوی

هوای بارانی شان را نگه می داری

مبادا...احساس تنهایی کنند

ناگاه زیر دلشان را میزنی

خسته می شوند از رنگ تکراریت

میروند و تو در خود جا می مانی/


ム尺ムㄎん
ساعت14:11---18 آبان 1393
برای زندگی در میان این جماعت باید ...

خیلی چیزها رو نبینی...

اگرم دیدی،دم نزنی...

خیلی چیزها رو نشنوی ...

به خیلی چیزها و کسان اعتماد نکنی ...

از خیلی چیزا بگذری ...

حتی از گفتن درد،هراس وآرزوهایت

گذشتن از همه ی اینا ...

دلی بزرگ می خواهد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393برچسب:, ساعت 20:42 توسط hasti :

Design By : Bia2skin.ir

About

فِڪــرِ تــو رآ פَــتـــے בَر میـــآטּ פֿَـــنـבه هــآیَـــم نمـــیتوانــم پِنهــــآטּ ڪُنَـــم هَــر چِقَـــבر ڪــہ میـــפֿَــنـבَم بــآز غَـــمِ نَـــبـوבَטּ تــو פֿُــوבنمـــآیــــے میــڪـنـב … ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مــیــگـــــَــــن؛وروجـَـکـَـ ـَـم مــیگن;از چـِــشام شــِــیـْـطـَــنـَـتْ مــیـبــاره✘ مـیگن ;خـِــیـــلــــــــے حـــاضــِــر جـَــوابــــَــم✘ مـيگن ;زبـــــــــــون دارم ايـــن هــــــوا میگن ;هـــَــمـــیــشـِــہ شـــادَم میگن ;صـِــدا خـَـنـْـدِهـ هـــات هـَــمــیــشـِــگــیــِـه✘ میگن ;زلـــــــــــــــــــزلــــــ@ };- ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بَعضی وَقتا بایَد مِثه مَن تَنهـــ��ــا باشی، تَنهایِ تَنها... هِی اهَــ��ـنگ گوش بِدی، فـِک ڪٌنی، هَمه چیو بِریزی تو خودِت تا مَرزِ اِنفِـ��ــجار بِری... اونوَقت دَرِ اتاقـو باز ڪٌنی با هَمون لَبخــ☺ـــند مَسخَرہ هَمیشِگی وانٌمود کٌنی همه چی خوبه ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ﻣــﮯכﺍﻧـــﻢ ﺭﻭﺯﮮ ﺗـــﻮ ﻣـﺮﺍ כﺭ ﺁﻏــﻮﺵ ﺧـﻮﺍﻫــﮯ ﮔـﺮﻓـﭞْ… ﭘـﺸـﯿﻤــــﺎטּ ﻭ ﺑـﺎ ﭼﺸﻤــﺎﻧــﮯ ﭘُــﺮ ﺍﺯ ﺍﺷـڪ… ﺧــﻮכﻡ ﺭﺍ ڪـﮧ ﻧــﮧ (!) ﻋـڪـ ωـــﻢ ﺭﺍ!… ﻋـڪـ ωـــﮯ ڪـﮧ ڪﻨــﺎﺭﺵ ﻧـﻮﺷــﭡــﮧ ﺍﺳـﭞْ : ” ﯾـڪ ﻫﻔــﭡـــﮧ ﮔـﺬﺷـﭞْ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ آבҐ مذهبے اے نیـωـتҐ اما از آنانے کـہ بـہ هیچ ، پایبنـב نیـωـتنـב ، میترωـҐ از آنانے کـہ خـُבا را بـہ چالش میکشنـב ،میترωـҐ اینها براے هیچ کـωــ و هیچ چیز ارزش قائل نیـωـتنـב ! فریب ظاهر روشنفکرشاלּ را نخوریـב کـωـانے کـہ تنها خوב را و عقل ِ خوב را قبول בارنـב شما را בر نهایت ، هیچ میپنـבارنـב ایناלּ بـہ عشق نیز خیانت میکننـב چرا کـہ خـُבایے نـבارنـב ... آבҐ مذهبے اے نیـωـتҐ اما از آنانے کـہ بیش از حـَב مذهبے انـב ، میترωـҐ از هر בیלּ و آئینے کـہ باشنـב از آنانے کـہ تنها آئیלּ و مذهب ِ خوב را راـہ ωـعاـבت میـבاننـב ، میترωـҐ کـωـانے کـہ بـہ غیر از خوב و هҐ کیشانشاלּ ، בیگراלּ را کافر مے انگارنـב فریب ِ ظاهر ِ خـُבا ترωـشاלּ را نخوریـב ! شما را בر نهایت ، کافر میپنـבارنـב ... ایناלּ بـہ عِشق نیز خیانت میکننـב چرا کـہ بـہ בرگاـہ خـُבایشاלּ ، توبـہ خواهنـב کرב ... آבҐ مذهبے اے نیـωـتҐ اما خـُבا ، همـہ בارایے ِ مלּ اـωـت ...
Authors
hasti
artima
Categories
Links
ابزار وبلاگ
تَنهآیی مُحَّمد
❅ συя нєαят ❅
مترسك
پاستیل چت
دخترونه:)
كلبه ي تنهايي من:)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
قرارنبــــ ـود...
مجله اینترنتی احسان
دخی با کتانی گل گلی
دختــــ ـرونه
دانلود جزوه وسوالات کنکور وتست های اساتید مجرب
رویا های دور اخر خط
وبلاگ مجید اصغر زاده
▂▃▄▅▆▇█▓▒░اشک آبی░▒▓█▇▆▅▄▃▂
˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ פֿطـــ פֿطے Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙
black rose
سرگرمی
سایت رپ تهران(مخصوص رپر های تازه کار)
همه جوره (کره ای)
دانلود آهنگ جدید
سیاوش قمیشی
♥ Ṱ ℒℴνℯ Ģ ♥
♥㋡בريــا♥㋡
دیـــ ــــوونه.......
مطالب خواندنی و دانلود کردنی جدید
♥♥ دنياي هنرمندان و عاشقان♥♥
فقط کی پاپ و دابل اس
best things
گالری میس صورتیـــــــ
دخترونه
بیر ترول
پرسپولیس قهرمان
خط خطـــــی یهـ دخترهــ
عشق بــــــــــی انتهـــا
بوســــــه های عاشــقی
هواداران تیــــــــلورسویـــــــــفت
دختــــــــران شیــــــطون دبیرستانــــــی
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دخی بارونی و آدرس dokhi-barooni.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب وبلاگ
انجمن وبلاگ نویسان